«ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ» της PARADOX HELLAS

Τι είναι η «ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ» της PARADOX HELLAS Α.Ε.;

Από την 1η Απριλίου 2016, όσοι συνεργάτες του δικτύου διανομής της PARADOX HELLAS Α.Ε. διαθέτουν την κάρτα μέλους της εταιρείας μας, θα ανήκουν στο δίκτυο των «Πιστοποιημένων Συνεργατών» προιόντων PARADOX. Το δικαίωμα χρήσης του λογότυπου «PARADOX® «*, όπως φαίνεται παραπάνω και η παρούσα κάρτα αποτελεί ιδιοκτησία της PARADOX HELLAS Α.Ε υπόκεινται σε αυστηρό έλεγχο και πληρούν τις προϋποθέσεις που έχει θέσει η PARADOX HELLAS Α.Ε. για ασφαλείς και αξιόπιστες αγορές προϊόντων PARADOX.

*το εμπορικό σήμα PARADOX® το οποίο ανήκει στη μητρική εταιρεία PARADOX Canada και έχει καταχωρηθεί, βρίσκεται σε ισχύ και προστατεύεται έναντι τρίτων από το νόμο ως εθνικό και κοινοτικό σήμα προς διάκριση μιας ευρύτατης ποικιλίας ηλεκτρoνικών συσκευών ασφαλείας, ανταλλακτικών, προσαρτημάτων και εξαρτημάτων αυτών.

 

Γιατί να αγοράσω προϊόντα PARADOX μέσω ενός «Πιστοποιημένου Συνεργάτη» και όχι από έναν μη πιστοποιημένο;

Οι «Πιστοποιημένοι Συνεργάτες» ανήκουν στο δίκτυο διανομής της PARADOX HELLAS Α.Ε. και σας προσφέρουν ποιοτικά και αξιόπιστα προϊόντα PARADOX τα οποία προμηθεύονται αποκλειστικά από τη PARADOX HELLAS Α.Ε. η οποία τα εισάγει ως Μοναδικός Επίσημος Αντιπρόσωπος και διαθέτει στην ελληνική αγορά.

Είναι προς όφελος σας όταν αγοράζετε προϊόντα PARADOX , να προτιμάτε τους «Πιστοποιημένους Συνεργάτες» οι οποίοι μπορούν να σας παρέχουν πλήρη και αξιόπιστη υποστήριξη.

Η αγορά ενός συστήματος ασφαλείας PARADOX από κάποιον που δεν ανήκει στο δίκτυο των «Πιστοποιημένων Συνεργατών» και δεν φέρει την αντίστοιχη κάρτα μέλους μπορεί μελλοντικά να αποδειχτεί μια όχι και τόσο καλή επιλογή. Από αναφορές που έχουμε δεχτεί έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει κίνδυνος να αγοράσετε προϊόντα μη αυθεντικά, ελαττωματικά, μεταχειρισμένα ή που δεν έχουν σχεδιαστεί για ασφαλή χρήση εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επιπλέον η αγορά ενός συστήματος PARADOX από κάποιον που δεν ανήκει στο δίκτυο της PARADOX HELLAS Α.Ε. μπορεί μακροπρόθεσμα να μην είναι συμφέρουσα, σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, μιας και η PARADOX HELLAS Α.Ε. δεν έχει καμία σχέση με εταιρείες μη πιστοποιημένες από εμάς και μπορεί να μην είναι σε θέση να σας εξυπηρετήσει, να εγγυηθεί τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και την τεχνική υποστήριξη για τα προϊόντα που δεν έχει εισάγει και διαθέσει η ίδια στην ελληνική αγορά.

Όταν αγοράζετε ένα προϊόν PARADOX μέσω ενός «Πιστοποιημένου Συνεργάτη» της PARADOX HELLS Α.Ε. ξέρετε ότι:

  1. Το προϊόν αυτό εισάγεται και διατίθεται στην ελληνική αγορά από τη PARADOX HELLAS Α.Ε. και συνοδεύεται από εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας 2 ετών.
  2. Οι συνεργάτες που ανήκουν στο δίκτυο των «Πιστοποιημένων Εγκαταστατών» και φέρουν την κάρτα μέλους της εταιρείας μας είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας και να σας προτείνουν το κατάλληλο σύστημα PARADOX με βάση τις ανάγκες σας.
  3. Είναι ενημερωμένοι για όλες τις τεχνολογίες που έχει εφαρμόσει η PARADOX στα προϊόντα της.
  4. Έχουν άμεση πρόσβαση και επικοινωνία με τους υπεύθυνους προϊόντων και τους εκπροσώπους Εξυπηρέτησης Πελατών της PARADOX HELLAS Α.Ε..
  5. Σας προσφέρουν όλες τις νέες προσφορές της PARADOX HELLAS Α.Ε..
  6. Θα σας προμηθεύσουν με αυθεντικά προιόντα, ανταλλακτικά και εξαρτήματα της PARADOX.
  7. Σας εξασφαλίζουν ότι τα προϊόντα PARADOX που εμπορεύονται έχουν την τεχνική υποστήριξη του Αναγνωρισμένου Service της PARADOX HELLAS Α.Ε..

 

Πως μπορώ να καταλάβω ότι κάποιος ανήκει στο δίκτυο των «Πιστοποιημένων Συνεργατών»;

Στην ιστοσελίδα της PARADOX HELLAS Α.Ε. εμφανίζεται διαρκώς και σε εμφανή θέση το πεδίο που βλέπετε παρακάτω. Το πεδίο «Πιστοποιημένος Συνεργάτης» εγγυάται ότι με τον δικό σας έλενχο του οκταψήφιου κωδικού που θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ελένχετε αν πραγματικά ειναι Πιστοποιημένος για την πώληση κ εγκατάσταση συστημάτων PARADOX.

Πρόθεση της PARADOX HELLAS Α.Ε. είναι να βοηθήσει τον τελικό καταναλωτή όταν πραγματοποιεί αγορές προϊόντων PARADOX και να αποτρέψει τη σύγχυση που δημιουργείται στην αγορά από ιστοσελίδες που ουδεμία σχέση έχουν με τη PARADOX HELLS Α.Ε..

Αν δεν είστε σίγουροι για την ιστοσελίδα ή τον εκαταστάτη που σας προσφέρει τα προϊόντα PARADOX παρακαλώ επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της PARADOX HELLASΑ.Ε. στο τηλέφωνο 210 28.55.000 ή μέσω e-mail στο paradox-hellas@paradox.gr.

Σας συνιστούμε να αναζητάτε την κάρτα μέλους των «Πιστοποιημένους Συνεργατών» της PARADOX HELLASΑ.Ε. όταν αγοράζετε προϊόντα PARADOX.