Διοίκηση

Αγαπητέ επισκέπτη

Το 2011 ήταν μία χρονιά ανατροπών αλλά και αφύπνισης όλων μας, ώστε να επιδοθούμε σε πρακτικές που μέχρι χτες είχαμε ξεχάσει. Όπως: δημιουργία, εξωστρέφεια στις δραστηριότητές μας, εξαγωγικό προσανατολισμό, βαρύτητα στην διαπραγμάτευση κτλ.

Στην δύσκολη αυτή συγκυρία εμείς αξιοποιούμε την εμπειρία της 20χρονης ιστορίας μας, στηριζόμαστε στο υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό μας, επιμένουμε για καινοτομία, ποιότητα και αξιοπιστία, διαβλέπουμε τις τάσεις για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις σας και διαμορφώνουμε τη μελλοντική μας ανάπτυξη.

Σχεδιάζουμε και παράγουμε νέα προϊόντα ικανά να καλύψουν τις απαιτήσεις και των πιο απαιτητικών εγκαταστάσεων.
Επιλέγουμε και εισάγουμε αξιόπιστα προϊόντα που αυξάνουν συνεχώς την ασφάλεια των πελατών μας και αναπτύσσουμε νέες συνεργασίες με αναγνωρισμένους οίκους του εξωτερικού.

Στηριζόμενοι σε αυτές τις αρχές έχουμε δημιουργήσει μία εταιρεία σωστά δομημένη, έτοιμη να αντιμετωπίσει τις ανάγκες της αγοράς αλλά και των πελατών της.

Στην προσπάθειά μας αυτή συμπεριλαμβάνεται και η δημιουργία αυτού του νέου – ανακαινισμένου ιστοτόπου.

Η αναλυτική παρουσίαση των προϊόντων με όλα εκείνα τα βοηθήματα που χρειάζονται, (προσπέκτους, οδηγίες χρήσης, οδηγίες εγκατάστασης κτλ) ελπίζουμε να σας βοηθήσουν στην σωστή επιλογή των προϊόντων που χρειάζεστε.

Πιστεύουμε επίσης, ότι πέρα από την πληροφόρηση που παρέχεται, οι σελίδες αυτές θα αποτελέσουν βήμα ουσιαστικού διαλόγου γιά την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων.

Εξυπακούεται ότι όλα αυτά δεν συνέβησαν από μόνα τους. Θέλω πραγματικά να αναγνωρίσω τη συμβολή όλων όσων εργάζονται στην Paradox Hellas AE και να ευχαριστήσω τo προσωπικό μας. Με λίγα λόγια, όλους εκείνους που συμβάλλουν καθημερινά στην πραγματοποίηση των στόχων και των ονείρων μας.

Παραμένουμε όλοι αφοσιωμένοι στη φιλοσοφία της εταιρείας μας:
Το καλύτερο προϊόν στην καλύτερη τιμή.

Σ’ αυτό το σημείο θα θέλαμε να αναφερθούμε σε ένα πρόβλημα που παρουσιάζεται κάθε μέρα όλο και με μεγαλύτερη συχνότητα. Αυτό των Κλεψίτυπων προϊόντων (προϊόντα μαϊμού).

Προτείνουμε στους πιθανούς αγοραστές προϊόντων να ελέγχουν την αυθεντικότητα των προϊόντων, αναζητώντας τις σωστές ετικέτες, ανάγλυφα σήματα του κατασκευαστή στα πλαστικά κουτιά κυρίως των ανιχνευτών κίνησης, αλλά και να συγκρίνουν τα προϊόντα που προμηθεύονται με τις φωτογραφίες που βρίσκονται σ’ αυτόν τον ιστότοπο.

Το πρόβλημα είναι τεράστιο. Στα Ελληνικά τελωνεία πιάστηκαν πέρυσι τα περισσότερα κλεψίτυπα προϊόντα στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ο αριθμός των κατασχέσεων εξαπλασιάστηκε στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή που μειώθηκε στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Οι “μαϊμούδες” που κατασχέθηκαν αυξήθηκαν από 3,6 εκατομμύρια τεμάχια το 2008 σε 21,9 εκατ. τεμάχια το 2009.  Σε όλη την Ε.Ε. δεσμεύτηκαν 118 εκατ. προϊόντα, αριθμός που μειώθηκε σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά, όταν είχαν δεσμευτεί 178, 9 εκατ. προϊόντα. Προσοχή λοιπόν. Όταν αγοράζετε ένα προϊόν π.χ. Paradox θα πρέπει να είναι  και όχι απλά να ομοιάζει με “Πάραντοξ”.

Δίνοντας έμφαση στις δύο βασικές έννοιες “επιμονή και υπομονή” ελπίζουμε σε ενδυνάμωση της εταιρείας και σε καλύτερες μέρες γιά τον κλάδο των συστημάτων ασφαλείας κατά κλοπής και φωτιάς.

Με εκτίμηση.

Τάκης Οικονομίδης
Τάνια Οικονομίδου
Σταύρος Τζαβόπουλος